KenniscentrumAlgemene informatie › Patiëntervaringen › Patiëntervaringen

Patiëntervaringen

Het Slingeland Ziekenhuis is benieuwd naar uw ervaringen over de behandeling en verzorging in het ziekenhuis. Wij horen graag waarover u tevreden bent en over uw suggesties en ideeën over hoe wij onze zorgverlening kunnen verbeteren. Uw ervaringen helpen ons om de kwaliteit van zorg verder te verbeteren. 

Digitale vragenlijst: Slingeland Radar

Het Slingeland Ziekenhuis heeft een eigen methode om patiëntwaardering te meten. Dit houdt in dat voor de polikliniek of de verpleegafdeling, gedurende een vastgestelde periode, iedere patiënt actief wordt uitgenodigd om een korte vragenlijst (anoniem) in te vullen. De resultaten van de vragenlijsten zijn meteen zichtbaar voor medewerkers. Zo is er direct zicht op wat er leeft onder de patiënten. Hierdoor hebben medewerkers en medisch specialisten van de polikliniek en verpleegafdelingen de mogelijkheid om snel en efficiënt acties uit te zetten, vast te leggen, te monitoren en verbeterplannen op te stellen. 
  
Ook als u na uw bezoek of opname niet gevraagd bent om een vragenlijst in te vullen over uw ervaring, kunt u dit als nog doen: Vragenlijst invullen over uw ervaringen.

ZorgkaartNederland

Als u uw ervaringen met de zorg van de neurologen van het Slingeland ook wilt delen met anderen, kunt u dat doen op de website van ZorgkaartNederland. Op deze website kunnen mensen hun ervaringen met de zorg delen met elkaar. Daarnaast biedt de website u informatie om te kunnen kiezen voor een zorgverlener die het beste past. ZorgkaartNederland is een initiatief van Patiëntenfederatie Nederland.

Klacht

Heeft u een negatieve ervaring en wilt u daarover een klacht indienen?  Bij de klachtenfunctionaris kunt u terecht met uw klacht of voor advies. De klachtenfunctionaris bespreekt met u wat u met de klacht wilt of kunt doen.




Deel deze pagina: